Tuotteista osaamisesi helpommin ostettavaan muotoon ja laskuta enemmän vähemmällä vaivalla

Jari Parantaisen uuden Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennuksen avulla teet sisäänheittotuotteen, joka on helppo myydä, helppo ostaa ja helppo laskuttaa:

Tuotteista osaamisesi helposti ostettavaan muotoon >>

Tuotteistettu osaaminen käy kaupaksi paljon paremmin kuin höttöinen palveluhässäkkä.

Monet asiantuntijat kärvistelevät katkerina köyhyyden partaalla, koska he eivät suostu hyväksymään tätä totuutta: asiakkaasi ovat sielultaan laiskoja plösöjä.

Itse asiassa, kaikkihan me olemme.

Jos sinulta ostaminen on vähänkään monimutkaista, työlästä tai pelottavaa, kaupat jäävät saamatta. 

Sinun osaamisesi siirtäminen päästäsi hyötykäyttöön ei ole asiakkaasi, vaan sinun tehtäväsi.

Itse tuotteistaminenhan on melkoisen ankeaa paskaduunia, mutta melkoisen kannattavaa:

 

Kuinka kateuden kipristämä Jari Parantainen tuplasi tuloksensa syömällä omia lääkkeitään...

Jari törmäsi kuluvan vuosituhannen alkupuolella tuttuun yrittäjäkaveriinsa, jolla riitti pätäkkää törsättäväksi esimerkiksi kalliisiin autoihin.

Jarihan kiinnostui samantien ja kyseli, mitä yrittäjäkollega oikein puuhaili kun noin hienolla autolla pystyi ajelemaan. 

Osoittautui, että yrittäjäkaveri oli osannut tuotteistaa höttöisen palvelunsa helposti ostettavaksi tuotteeksi. 

Jari päätti siinä ja silloin, vuonna 2005, että hän tekee samoin. 

Kävi näin:

Screen Shot 2018-05-16 at 11.48.15

350 000 euron tulos ei ole lainkaan pöllömmin yhden miehen putiikille. 

Sittemmin Jari on vetänyt asiakkailleen satoja tuotteistusprojekteja ja kirjoittanut aiheesta suosittuja kirjojakin.

 

Jari Parantainen tietää yhtä sun toista osaamisen tuotteistamisesta ja kaupallistamisesta

JP-kirjat

Kuka pirun Jari Parantainen?

Jari Parantainen on tunnettu tuotteistamisen ja markkinoinnin kouluttaja, kirjailija ja tuotteistusprojektien vetäjä. 

  • Kirjoittaa suosittua Pölli tästä -blogia
  • Toteuttanut satoja tuotteistusprojekteja lukuisilla eri aloilla
  • Kirjoittanut lukuiia kirjoja tuotteistamisesta ja markkinoinnista

 

Jari Parantainen on tehnyt uuden verkkovalmennuksen, jonka avulla teet osaamisestasi sisäänheittotuotteen

Jarin uuden verkkovalmennuksen nimi on Troijalainen tuotteistus, ja sen avulla teet osaamisestasi helposti ostettavan, helposti myytävän ja helposti toimitettavan sisäänheittotuotteen.

JariParantainen-TroijalainenTuotteistus

 

Valmennuksen nimi tulee Troijan sodassa käytetystä puuhevosesta, koska tarinalla on aika paljon tekemistä sisäänheittotuotteesi kyhäämisessä. 

Tarinahan meni niin, että kreikkalaiset olivat piirittäneet Troijan kaupunkia jo pitkään, mutta sisään ei päästy, ei sitten niin millään. 

Lopulta Odysseus keksi rakentaa onton puuhevosen, jonka kreikkalaiset kärräsivät Troijan kaupungin portin eteen.

Kreikkalaiset lähtivät mukamas tiehensä ja troijalaiset kärräsivät hevosen voitonmerkkinä torilleen. 

Yöllä Odysseus sitten marssi sotilaineen ulos hevosesta ja teki juhlimisesta väsähtäneistä troijalaisista jauhelihaa samantien.

Vaikka emme olekaan suunnittelemassa rötöksiä, hyvä sisäänheittotuote toimii vähän kuin Troijan hevonen: pääset luomaan arvoa ja luottamusta pahaa aavistamattoman asiakkaasi luokse erinomaisella työnäytteellä. Ennen kuin asiakas ehtii huomatakaan, hän on niin tykästynyt sinuun, että ei halua millään potkaista sinua enää pihalle.

Mutta jotta tämä mahdollistuisi, tarvitset helposti ostettavan sisäänheittotuotteen.

 

Troijalaisen tuotteistuksen perusidea on tehdä osaamisesi myymisestä ja ostamisesta helpompaa

Troijalainen tuotteistus on noin 4,5 tuntia kestävä verkkovalmennus, jonka avulla kyhäät osaamisestasi helpommin ostettavan sisäänheittotuotteen:

JP-ruksi Teet höttöisestä palvelustasi kirkkaan sisäänheittotuotteen, joka on helppo ostaa, helppo myydä ja helppo toimittaa

JP-ruksi Liiketoiminnastasi tulee nykyistä kannattavampaa, koska myyntisi kustannus laskee ja pystyt toimittamaankin tuotteesi nopeammin

JP-ruksi Työstäsi tulee mukavampaa, koska tiedät pystyväsi ratkomaan asiakkaidesi kiinnostavia ongelmia

JP-ruksi Saat saman (tai paremman) palkan vähemmällä hötkyilyllä, koska turhat horinat ja välivaiheet putoavat pois

JP-ruksi Tuotteestasi tulee niin yksinkertainen, että keskinkertainenkin myyjä osaa myydä tuotettasi

JP-ruksi Saat avuksesi hittituotteen tarkastuslistan, jolla tuotteistusprojektisi valmistuu alta aikayksikön

JP-ruksi Opit, minkälaiset palvelut ylipäätään kannattaa tuotteistaa - ja minkälaisiksi tuotteiksi

JP-ruksi Teet tuotteestasi vertailukelvottoman, jolloin et enää ajaudu elämänilon työstäsi syöviin tarjoushelvetteihin, joissa ainoa päätöksenteon peruste on hinta

JP-ruksi Mistä tuotteistaminen kannattaa aloittaa? (vinkki: monet aloittavat väärästä päästä)

JP-ruksi Hyvän nimen 3 ominaisuutta (Asiakkaasihan on sellainen ketku, että hän kyllä keksii jonkun nimen joka tapauksessa. Olisi hyvä, että käyttäisitte edes samaa nimeä). 

JP-ruksi Hyvän sisäänheittotuotteen 5 ominaisuutta (varmista, että tuotteessasi on ainakin nämä, niin olet lähempänä hittituotetta)

JP-ruksi Tuotteestasi tulee asiakkaasi näkökulmasta niin riskitön ja vaivaton, että hänen ei ole mitään järkeä pähkäillä loputtomiin erilaisia vaihtoehtoja. 

JP-ruksi 14 sisäänheittotuotteen formaattia, jotka kuka tahansa asiakas ymmärtää (valitse joku näistä, niin helpotat asiakkaasi ostamista)

JP-ruksi 5x5-sääntö, jolla teet myyntiesityksestäsi kiinnostavan ja helposti seurattavan

JP-ruksi Kuinka pitkä myyntiesityksesi pitäisi olla? (yllättävänkin lyhyt riittää, kun teet esityksesi oikein)

JP-ruksi Hyvän myyntiesityksen 10 kohtaa, joilla varmistat, että et unohda myyntiesityksestäsi mitään olennaista

JP-ruksi Törkeän lupauksen 4 kategoriaa, joilla teet lupauksestasi arvokkaamman

JP-ruksi 5 yleistä pelkoa, joista voit myös etsiä lupausta tuotteellesi

JP-ruksi Mikä ihme on "helikopterikuva" - ja miksi aivan kerta kaikkiaan tarvitset sellaisen?

JP-ruksi Kuinka sinun kannattaisi hinnoitella sisäänheittotuotteesi, jotta asiakkaasi on helppo tehdä ostopäätös nopeasti?

JP-ruksi 5 tapaa sössiä sisäänheittotuotteesi (vältä ainakin nämä, niin tuotteesi tussahtaa vähemmän todennäköisesti suutariksi)

JP-ruksi Hittituotteen 9-osainen checklist: mitä useampi näistä natsaa, sitä todennäköisemmin tuotteestasi tulee oikeasti hittituote

JP-ruksi Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennus on käytössäsi vuoden ajan ostopäivästä, eli ehdit kyllä kerrata,  vääntää ja veivata aivan riittämiin

Troijalainen-tuotteistus

Jarin kahden tunnin koulutus maksaa vain 2450€ + alv.
Troijalainen tuotteistus on sitäkin edullisempi.

Mikä oikeastaan on tuotteistamisen arvo? 

Jos pohdit asiaa kynän, paperin ja laskukoneen kanssa, huomaat että pienikin parannus voi johtaa isoihin tuloksiin viimeisen viivan alla. Mieti vaikka myynnin kustannusta, uusien kauppojen määrää tai toimitusajan lyhenemistä. 

(muistatko vielä, mitä Jarin yritykselle tapahtui yksinkertaisen tuotteistuksen ansiosta?)

Ja jotta mahdollisimman monella aiheesta kiinnostuneella olisi mahdollisuus osallistua valmennukseen, Troijalainen tuotteistus on hinnoiteltu varsin maltilliseksi:

 

Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennus maksaa vain 297€ (sis. alv.)

Troijalainen tuotteistus on taattua Jari Parantainen -laatua. Siksi saat valmennukselle tämän takuun:

 

Kokeile Troijalaista tuotteistusta 30 päivää ilman riskiä

Saat Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennukselle tämän takuun:

jos olet mistään syystä tyytymätön verkkovalmennukseen, voit pyytää kaikki rahasi takaisin 30 päivän sisällä ostopäätöksestäsi. Lähetä vain sähköposti Sukseelle osoitteeseen asiakaspalvelu@suksee.fi, niin hoidamme asian mahdollisimman pian. Kukaan ei kysele tai kiusaa sinua, vaikka päätyisitkin pyytämään rahojasi takaisin. 

Ja tuskinpa sinä rahojasi haluatkaan takaisin, mutta takuun ansiosta sinun on täysin mahdoton mennä mönkään.

 

Aloita oman palvelusi epätäydellinen tuotteistaminen nyt. Näin saat välittömän pääsyn uuteen Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennukseen: 

Tarkoitus ei ole yrittää tehdä jotain täydellistä tuotteistusta, koska ei sellaista ole olemassakaan. 

Sitä paitsi, usein riittää se, että peset lähimmät kilpailijasi laudalta. 

Älä siis haaveile täydellisyydestä, vaan runno palvelustasi samantien sisäänheittotuotteen versio 1.0. 

Näin se käy:

1) Klikkaa alla olevaa nappia, joka avaa selaimesi uuteen välilehteen Sukseen tilaussivun

2) Varmista, että ostoskorissasi on haluamasi määrä lisenssejä ja täytä tilaussivulle tietosi

3) Suorita maksu haluamallasi tavalla

Tuotteista osaamisesi helposti ostettavaan muotoon >>

Tilaatko mieluummin laskulla? Näin se käy... 

Jos tilaat Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennuksen mieluummin laskulla, laita sähköpostia Sukseelle osoitteeseen asiakaspalvelu@suksee.fi

Sisällytä viestiisi nämä tiedot:

1) Montako lisenssiä haluat

2) Laskutustietosi

3) Mahdollisten muiden osallistujien nimet ja sähköpostiosoitteet

Saat laskun, jonka maksettuasi pääset opiskelemaan. 

 

Tuotteista osaamisesi helposti ostettavaan muotoon >>

 

Hankalaahan sinulta on ostaa, jos palvelusi sisältö ja hinta vaihtelee päivästä toiseen fiiliksen mukaan...

Onnistuminen on yksinkertaista: tarvitset tuotteen, joka on helppo ostaa, helppo myydä ja helppo toimittaa. Silloin asiakkaasi uskaltautuvat ostoksille ja keskinkertainenkin myyjä pystyy myymään tuotettasi. 

Jari Parantainen on tehnyt satoja tuotteistusprojekteja, joten hän on täydellinen ihminen näyttämään, kuinka muutat höttöisen palvelusi helposti ostettavaksi tuotteeksi. Lopputulemana työstäsi tulee hauskempaa ja katteesi paranee. 

Jarin livekoulutukset maksavat vähintään 2450€, mutta Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennuksen hinta on vain 297€ (sis. alv.). 

Saat lisäksi 30 päivän rahat takaisin -takuun, joten sinun mahdoton mennä mönkään tilaamalla tunnukset Troijalaiseen tuotteistukseen. 

Tilaa siis tunnuksesi nyt klikkaamalla tätä nappia:

Tuotteista osaamisesi helposti ostettavaan muotoon >>

Et varmasti keksi yhtään hyvää syytä lykätä muutosta parempaan, joten toimi nyt.