Haluatko nostaa hintojasi, mutta et ole vielä kehdannut, uskaltanut tai osannut? 

 

 

Siirry tilaamaan Houdini-hinnoittelu -verkkovalmennus ≫

Ilmoittautuminen Houdini-hinnoitteluun päättyy:

 

Harry Houdini -
mahdottomalta tuntuvien tilanteiden erikoismies 

Hintojesi nostaminen saattaa sinusta vielä tällä hetkellä tuntua yhtä mahdottomalta tehtävältä kuin Houdinin murtautuminen vapaaksi kahleista. Jos Houdini pystyi siihen, pystyt sinäkin.

Istut vankilassa, jonka ovi on auki

Jari Parantainen on luonut sinulle mallin siihen, että osaat ja uskallat päästää itsesi vapaaksi tappavan alhaisen hinnoittelun kahleista. Parantaisen malli on nimeltään...yllätys, yllätys: Houdini-hinnoittelu.

Osallistu Parantaisen verkkovalmennukseen. Opit avamaan neljä hinnoittelulukkoa. Muutut toimialasi Hinta-Houdiniksi. Mieheksi tai naiseksi, joka onnistui siinä mistä muut vain kyräillen haaveilevat. 

Parantainen_Houdini-hinnoittelu_Jari_P_vapaa_pysty.jpg

 

 

 

Parantainen_Houdini-hinnoittelu_Lukot_4_kiinni_malli.jpg

 

 

Valmennuksessa opit

 

Lukko auki_bullet.pngTIIRIKOIMAAN AJATTELUASI

Kulttuurimme kuhisee hinnoitteluun liittyviä väärinkäsityksiä, sitkeitä myyttejä ja henkisiä esteitä. Ne saavat järkevätkin ihmiset hinnoittelemaan oman etunsa vastaisesti.

Valmennuksen avulla pääset eroon hinnoittelusi pilaavista harhaluuloista.

 

 

Lukko auki_bullet.pngHAARUKOIMAAN TUOTTEELLESI OIKEAN HINNAN

Tietenkin suurin osa yrittäjistä, asiantuntijoista ja johtajista ravistaa hintansa hihasta. Yleensä he päätyvät lukemiin, jotka eivät vastaa tuotteen tai palvelun todellista arvoa. He menettävät rahaa aivan turhaan.

Valmennuksessa opit yksinkertaisen kolmivaiheisen menetelmän, jonka avulla haarukoit hintasi kohdalleen.

 

 

Lukko auki_bullet.pngKOROTTAMAAN HINTAASI

Luultavasti haarukointisi osoittaa, että olet polkenut hintojasi. Pääset siis korottamaan niitä, mikä sinänsä on mukavaa puuhaa. Mutta sitten joudut ikävä kyllä kertomaan uutiset myös asiakkaillesi. Se vaatii munaa.

Valmennus antaa sinulle konkreettisia työkaluja, jotka auttavat sinut yli noista elämäsi pahimmista päivistä. Tosin jälkikäteen naureskelet, että ei se nyt niin vaikeaa ollutkaan.

 

 

Lukko auki_bullet.pngPUOLUSTAMAAN UUTTA HINTAASI

Jokainen laihduttaja tietää, ettei painon pudotusvaihe ole läheskään se vaikein. Hankalinta on pitää paino uusissa lukemissa. Sama pätee hinnoitteluun. Kun olet vihdoin korjannut hintasi järkeviksi, vaikeinta on sen jälkeen pitää ne sellaisina.

Olet itse pahin vihollisesi. Keksit kaikki mahdolliset perustelut, miksi jokaisen yrityksesi ovesta sisään horjahtaneen ohikulkijan pitäisi saada mojovasti alennusta.

Valmennuksessa opit miten puolustat korotettua hintaasi tästä hamaan tappiin saakka.

 

Siirry tilaamaan Houdini-hinnoittelu -verkkovalmennus ≫

Ilmoittautuminen Houdini-hinnoitteluun päättyy:

 

  

Mitä saat käytännössä ostaessasi tämän verkkovalmennuksen? 

Parantainen_feature_icons_video.png

 

JARI PARANTAISEN VALMENNUSVIDEOT

Aiheina oman ajattelun tiirikointi, uuden hinnan haarukointi,
hinnan korottamisen käytännöt ja uuden hinnan puolustaminen.

 

 

Parantainen_feature_icons_työkirja.png

 

OMAN TYÖKIRJAN

Työkirjan avulla muutat tiedon konkreettiseksi tekemiseksi.
Työkirjan tarkistuslistat ja työkalut auttavat sinua kehtaamaan,
uskaltamaan ja osaamaan hintojesi nostamisen käytännössä.

 

 

Parantainen_feature_icons_webinarx2.png

 

KAKSI HINNOITTELUKLINIKKA-WEBINAARIA

Aiheina B2B- ja B2C -hinnoittelu.
30.8. pidetty B2B-hinnoitteluklinikka on välittömästi katsottavissa.
B2C-hinnoitteluklinikka järjestetään ti 19.9. klo 19:00.
Webinaareista järjestetään tallenne.

 

 

Parantainen_feature_icons_Parantaisen kirja.png

HINNOITTELU ON HELPPOA JA HAUSKAA -KIRJAN

Valmennukseen osallistuvat saavat omakseen
Jari Parantaisen syyskuussa 2017 ilmestyvän kirjan
kirjailijan itsensä signeeraamana.

 



Parantainen_Houdini-hinnoittelu_Sarasvuo_Parantaien_pysty-1.jpg

Featuring Jari Sarasvuo

Jari Sarasvuo on elävä esimerkki siitä mitä kannattava hinnoittelu tekee yrityksen arvolle ja yrittäjän kukkarolle.

Valmennuksessa opit myös miten Sarasvuo ajattelee palveluiden hinnoittelusta.

"Hinta kommunikoi arvoa. Siksi sama tuote voi alhaisemmalla hinnalla mennä huonommin kaupaksi."

- Jari Sarasvuo

 

 

 

 

 

Millaiselle hinnoittelijalle valmennus sopii?

 

 

Houdini emojis_häveliäs.png

Häveliäs

Reippaan katteen lataaminen omien tuotantokustannusten päälle hävettää monia.

Tässä valmennuksessa opit miksi rehellisen voiton tekeminen on pelkästään hyväksi sinulle, asiakkaallesi ja koko yhteiskunnalle.

Houdini emojis_pelokas.png

Pelokas

Moni luulee, että asiakkaalla on kirkas käsitys kunkin toimialan markkinahinnoista. Tämä luulo saa pelkäämään, että tulee heti hinnoiteltua itsensä ulos kilpailusta.

Tässä valmennuksessa opit konkreettisesti miten nostat hintojasi ja silti vältät paskamyrskyn.

Houdini emojis_neuvoton.png

Neuvoton

Jotta hintojen nostaminen onnistuisi, sinun täytyy osata haarukoida uusi hinta, kommunkoida se asiakkaalle oikein ja puolustaa uutta hintatasoasi.

Tässä valmennuksessa opit miten nämä tehdään käytännössä.

 

 

Mitä maksaa pyytää liian vähän?
Minkä arvoista sinulle olisi, jos onnistuisit korottamaan hintojasi 100%?

 

Houdini_hinta_scratch_497.jpg

 

 

Valmennuksen hinta 497€ sis. alv 24%.

Siirry tilaamaan Houdini-hinnoittelu -verkkovalmennus ≫

Ilmoittautuminen Houdini-hinnoitteluun päättyy:

 

30 päivän tyytyväisyystakuu

Jos valmennuksen aikana tuntuu siltä, että nyt myyntimies lupaili liikoja, itse valmennus onkin pettymys ja päätät jatkaa entisellä hinnoittelullasi, palautamme rahasi.

Takuun lunastaminen on hyvin yksinkertaista: Lähetä sähköposti tämän valmennuksen tuotannosta, markkinoinnista ja myynnistä vastaavalle Stronghold Suksee Oy:lle. Osoite on asiakaspalvelu@suksee.fi. Kerro viestissä, että asiasi koskee Houdini-hinnoittelu -verkkovalmennusta ja että haluat rahasi palautettavan.

 

 

Asiakkaat kertovat kokemuksiaan Houdini-hinnoittelusta

tw_photo.jpg

Huhhuh! Mahtava tykitys. KIITOS! Tiukkaa asiaa ylivoimaisella asenteella ja tyylillä perille asti toimitettuna.

Olen sekä imarreltu kysymyksen esillä olosta ja perusteellisesta vastaamisesta* sekä inspiroitu selkeillä neuvoilla, joista on helppo ajatella, että kyllähän nuo ovat jollain tavalla tiedossa olleita asioita – ja silti ovat kuntoon hoitamatta. Nyt kun se tuli noin suoraan ja henkilökohtaisesti vastaanotettua tuossa niin saattoi joku lukkokin murtua. Iloitsen jo edessä olevasta avoimesta mahdollisuudesta.

Koko kurssi on ollut antoisaa opittavaa. Tiivistä asiaa. Hyvin laveerattu iso kuva yhteiskunnalliselta tasolta yksityiskohtaisiin käytännön ohjeisiin asti. Olisinpa saanut kaiken tämän 20 vuotta sitten (ja sisäistänyt käytäntöihin asti). Olisi Suomen edun mukaista verovaroin kustantaa jokainen yli vuoden yrittäjänä toiminut J&J pakkoterapiaan. Pärjättäisiin paremmin. Valtiokin**.

*Webinaarissa käytiin arkkitehtityön B2C kuvakulmaa läpi, Tietoan ydintoiminta on B2B palvelut muille suunnittelijoille pois lukien itse suunnittelutyö. Webinaarisubstanssi palvelee hyvin molempia keissejä.

**Yrittäjäurien alkupäässä jo kuunneltaisiin ja uskottaisiin niitä, joilla on tarpeeksi kokemusta, jotta loppuviimein kaupankäynti maan rajojen yli olisi ylijäämäistä ja katteellista.

- Tomas Westerholm
Tietoa Finland Oy / BIM Kampus

 

LasseHonkala.jpg

Houdin -hinnoittelukurssi osui juuri oikeaan hetkeen ja tarpeeseen. Jo pitkään olin pähkäillyt omassa päässäni juuri hinnoittelua osana strategisia valintoja.

Vaikka itselläni onkin jo pitkästi yrittäjäkokemusta ja tietoakin hinnan vaikutuksista, niin silti tämä kurssi antoi paljon uusia ideoita ja eväitä juuri palvelutuotteen hinnan määrittelyyn.

Ennakko-odotukseni oli vähän skeptinen; miten ihmeessä hintaa voisi korottaa oikealle tasolle, kun markkinahinta on tunnetusti törkeän alimittainen. 

Mutta kyllä sen huomaa, että rautaisella kokemuksella ja hyvällä tyylillä Jari osaa avata tosiaankin lukittuneita ajatuksia ja saa aikaan kuulijan korvien välissä vallankumouksen.

Itselläni oli tiukassa insinöörimäinen käsitykseni tuotteen erilaistamisesta. Onhan siitä tullut kuunneltua jos jonkinlaista kouluttajaa tässä vuosien varrella.

Mutta nyt löytyi kokonaan toinen lähestymistapa, kun ymmärsin hypätä välillä ajattelemaan asiaa myös erilaisten ostajien näkökulmista. 

Lopputulemana meillä Selega Tuote Oy:ssä on nyt eri hintaisia sähkö- ja valaistustekniikan suunnittelupalveluja omakotirakentajille. 

Joillekin heistä on nyt myös entistä edullisempia vaihtoehtoja ja meille vähemmän työläitä. Kauppaa on kuitenkin tehty entistä korkeammilla hinnoilla ja olen ihan vakuuttunut, että se on myös asiakkaani etu.

Yleisesti ottaen webin yli tapahtuva koulutus on tätä päivää ja tulevaisuutta. Ei tästä olisi ehtinyt irrottautua perinteisille kursseille johonkin hotellin kabinettiin muutamaksi päiväksi.

Omalla työpaikalla ja itselle sopivalla ajalla saman asian voi hoitaa ja vieläpä erittäin kustannustehokkaasti. Siksi tätä voi suositella erityisesti myös alkaville yrittäjille.

Live-webinaarit kurssin lopussa olivatkin sitten varsinainen ”sokeri pohjalla”, jota jo ihan odotti. Kalenteria piti ihan vahtia, ettei vain siihen kohtaan tule mitään estettä.

Tuhannet kiitokset Jarille ja kumppaneilleen.

Lasse Honkala
Selega Tuote Oy

 

Tuleeko sinusta seuraava Houdini-menestystarina? 

Siirry tilaamaan Houdini-hinnoittelu -verkkovalmennus ≫

Ilmoittautuminen Houdini-hinnoitteluun päättyy: